Retur- og refusjonspolicy – ReiseSpill.no

Retur- og refusjonspolicy

Retur og bytte av varer

Vi håper at du alltid blir fornøyd med spillene du handler hos oss, men skulle du av noen som helst grunn angre på kjøpet ditt, så gjelder følgende:

Vi har 14 dagers angrerett som er gjeldende i henhold til norsk lov. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen tidsfristens utløp. Etter at du har gitt beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten har du ytterligere 14 dager på deg til å sende varen i retur til oss.

Følg instruks under for å gjennomføre en retur eller send oss en mail på kundeservice@reisespill.no. Husk å skrive RETUR og ditt ordrenummer i emnefeltet til e-posten. 

Retur av varer – steg for steg

  1. Send oss en e-post til kundeservice@reisespill.no. 
  2. Husk RETUR og ditt ordrenummer i e-postens emnefelt.
  3. Legg produktene du ikke vil ha i forsvarlig forpakning.
  4. Send pakken til Elgfarm AS, Lofotgata 1, 0458 Oslo

Du er returansvarlig
Det er ditt ansvar at pakken kommer frem til oss. Kontakt oss via Kontakt oss på nettstedet, om du skulle møte på problemer eller har spørsmål.

Tilbakebetaling
Dersom du skal motta penger i forbindelse med en retur, så skjer dette enten via Visa/Mastercard eller Vipps (betalingsformen du brukte ved kjøp), eller tilbakebetaling via bankoverføring. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 virkedager etter at vi mottar produktet fra deg, til samme betalingsmiddel som ble brukt ved kjøpet.

Ved heving av kjøp grunnet forsinket levering fra oss, gjelder samme regler for retur.

Reklamasjon
Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du innen rimelig tid etter at dette oppdages, gi oss melding om at du ønsker å påberope en mangel (reklamasjon). Du kan melde fra om feil og mangler ved produktene til kundeservice@reisespill.no

Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler.

Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med oss, betaler vi ikke disse utgiftene.

Bytte en vare?
Dersom du vil bytte noe du har kjøpt til en annen vare fra oss, refunderer vi deg for varen som er kjøpt. Du legger selv inn en ny bestilling i vår nettbutikk på den varen du ønsker å bytte til og følger retningslinjer for retur av varen (som er beskrevet over).  

Uavhentede pakker
Hvis en pakke som er levert ditt lokale utleveringssted ikke blir hentet, forbeholder vi oss retten til å debitere kr. 150,- for frakt- og håndteringskostnadene dette fører med seg for oss.

Alle forsøk på svindel vil bli sporet og politianmeldt.